Sık Sorulan Sorular - Arba | Yüksek Mukavemetli Bant ve Stretch Ürünleri - Baskılı ve Baskısız Çözümler
7500 ₺ VE ÜZERİ SİPARİŞLERDE KARGO BEDAVA
Arba | Yüksek Mukavemetli Bant ve Stretch Ürünleri - Baskılı ve Baskısız Çözümler
Çağrı Merkezi
Sık Sorulan Sorular
Site üzerinde aradığım ürünü nasıl bulabilirim?
Site üzerinde aradığım ürünü nasıl bulabilirim?
Sitemizde tüm sayfalarda tepe orta bölümde yer alan "Ürün Arama" bölümündeki boş kutucuğa arama yapmak istediğiniz ürünün adını/kodunu/modelini yazın. Siz giriş yaptıkça alt bölümde akıllı arama sistemi kritere uygun kayıtları listeleyecektir. İster bu listeden herhangi bir ürüne tıklayıp o ürünün açılmasını sağlayabilir, isterseniz "ara" butonunu tıklayarak arama bölümüne yazdığınız kıstasa göre ürün listelemesi yapabilirsiniz. Ayrıca üst tarafta yer alan kategorilerden de ürünlere ulaşabilirsiniz.
Alışveriş sepeti nedir?
Alışveriş sepeti nedir?
Almak istediğiniz ürünleri toplu olarak görebildiğiniz alandır. Alışveriş sepetinizden ürün çıkarabilir, ekleme yapabilir ya da miktarlarını artırıp azaltabilirsiniz.
Ürünlerin stok bilgisini nasıl öğrenebilirim?
Ürünlerin stok bilgisini nasıl öğrenebilirim?
Sitemizde satışı yapılan ürünler için düzenli stok kontrolü yapılmakta ve sitemizde güncel stoklar gösterilmektedir. "Stokta yok" şeklinde görünen ürünler için sipariş alınamamaktadır. Güncel stok ile ilgili bilgi alabilmek için iletişim bölümünden ya da arba@arba.com.tr adresinden site yönetimi ile irtibata geçebilirsiniz.
Sitenizden nasıl sipariş verebilirim?
Sitenizden nasıl sipariş verebilirim?
Almak istediğiniz ürünü seçip, "Sepete Ekle" butonuna tıklayarak sepetinize ekleyiniz. Sepetinizden "Satın Al" butonu ile sonraki aşama olan teslimat ve fatura bilgileri bölümüne geçiniz. Daha sonra ödeme seçeneklerinizden tercih ettiğiniz ödeme şeklini seçiniz. Ödeme tutarı, KDV ve kargo taşıma ücreti dahil olacak şekilde hesaplanmaktadır. İstenen bilgilerini girdikten sonra sözleşmeyi inceleyip onaylayın ve siparişi tamamlayınız. Şahıs adına kesilecek faturalarda ( gerçek kişiler ) TC kimlik numarası (29/08/2006 tarihli, 26274 sayılı Resmi Gazete'de tebliğ edildiği üzere 1/1/2007) bulunması zorunludur. Firma ( tüzel kişiler ) faturalarında vergi dairesi ve vergi numarası bulunması zorunludur. Eğer ödemeyi kredi kartı ile yapacaksanız; siparişi onayladığınız anda, bilgiler internet üzerinden özel bir geçiş yoluyla ödemeyi yapan veya ödemeyi teslim alan bankaların bu işlemi onayladıkları veya reddettikleri network işleme mekanizmasına (SSL) ulaşır. Kredi kartı bilgileriniz geçerli ise siparişiniz kabul edilir. Aldığınız ürünlerin ücreti banka yoluyla bize ulaşır. Sipariş olumlu bir şekilde tamamlandığı takdirde, müşteriye siparişiyle ilgili bilgilerin yer aldığı bir e-posta gönderilir. Satın alınan ürün, önceden anlaşılmış olan güvenilir bir kargo şirketi ile müşterinin seçtiği biri tarafından, siparişi teslim alacak kişiye kimlik gösterilmesi karşılığında teslim edilir. Bu işlemler sonunda, sistem size otomatik olarak bir sipariş numarası verecektir ve sipariş takip modülüne yönlendirecektir. Sipariş numarası, ödeme ve sipariş takip aşaması için gereklidir.
Siparişimi doğru olarak verdiğimi nasıl anlarım?
Siparişimi doğru olarak verdiğimi nasıl anlarım?
Siparişinizi tamamladıktan sonra, sipariş numaranızın yer aldığı bir metin karşınıza çıkacaktır. Sipariş numarası, siparişinizin başarılı bir şekilde oluşturulduğu anlamına gelmektedir. Siparişinizi başarılı bir şekilde tamamlandıktan sonra üye mail adresinize, siparişinize ait bilgiler gönderilmektedir.
Siparişi nasıl takip edebilirim?
Siparişi nasıl takip edebilirim?
Üye girişinizi yaptıktan sonra site tepe bölümündeki "Siparişler" bölümünden siparişinizi takip edebilirsiniz. Siparişiniz ile ilgili tüm aşamalar bu bölüme yansıtılacaktır. Siparişler mesai saatleri içinde aynı anda kontrol edilmekte ve saat 12:00'ya kadar verilen siparişler işleme alınmaktadır. Cumartesi, Pazar verilen siparişler Pazartesi günü; resmi tatillerde verilen siparişler, tatil sonrası ilk iş günü işleme alınmaktadır.
Sipariş için nasıl ödeme yapabilirim?
Sipariş için nasıl ödeme yapabilirim?
Sitemizde Banka Havale/EFT, Kredi Kartı veya Banka Kartı ile sipariş verilebilmektedir.
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Siparişinizi tamamladıktan sonra iptal etmek istemeniz durumunda; telefon, elektronik posta ya da yer alan “İletişim” bölümünden iptal talebinizi bize iletebilirsiniz. Yeni verdiğiniz siparişlerin iptal işlemini yapabilmeniz için kargoya verilmemiş olması gerekmektedir.
Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?
Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?
Yeni vermiş olduğunuz ya da teslim aldığınız siparişlerde değişiklik yapabilirsiniz. Yeni vermiş olduğunuz siparişte değişiklik yapmak için, sipariş kargoya verilmeden bizimle irtibata geçmeniz ve yeni siparişinizi bildirmeniz gerekmektedir.
Siparişimi nasıl teslim alabilirim?
Siparişimi nasıl teslim alabilirim?
Sitemiz üzerinden vermiş olduğunuz siparişler kargo firmaları aracılığı ile veya duruma göre teslimat şeklinde adresinize gönderilmektedir.
Teslimat aşamasında nelere dikkat etmeliyim?
Teslimat aşamasında nelere dikkat etmeliyim?
Siparişinizde seçmiş olduğunuz ürün firmamızdan kontrol edilerek paketlenmektedir. Yapılan kontroller sayesinde, firmamızdan hiçbir ürünün hasarlı olarak gönderim yapılma ihtimali yoktur. Teslimat aşamasında, kargo görevlisinden paketinizi teslim almadan önce mutlaka dış pakette herhangi bir zarar, bozulma, deforme olup olmadığını kontrol ediniz. Herhangi bir problem var ise, kargo görevlisine tutanak tutturunuz ve paketi geri gönderiniz. Tutanak, kargo firmalarının hasarlı paketlerin tespiti ile ilgili olarak vermiş olduğu bir hizmettir. Ürün tutanak ile birlikte firmamıza iade edilir ve gerekli kontroller yapılarak siparişiniz tekrar işleme alınır.
Siparişim için farklı teslimat ve fatura adresi seçebilir miyim?
Siparişim için farklı teslimat ve fatura adresi seçebilir miyim?
Sipariş aşamasında farklı teslimat ve fatura bilgileri oluşturabilirsiniz. Ürünler, teslimat adresinize irsaliye ile gönderilmekte ve faturanız e- Arşiv fatura ise 7 iş günü içinde adresinize posta ile gönderilmektedir. Sipariş birden fazla ürün içeriyor ise, ürünler ayrı ayrı adreslere gönderilememektedir.
Teslimat süresi kaç gündür?
Teslimat süresi kaç gündür?
Teslimat süresi, ürünler kargoya verildikten sonra 1-3 iş günüdür. Bu süreler genel teslimat süreleridir. Tarafımızdan kargoya teslim edilen siparişlerle ilgili olarak yaşanacak gecikmeler seçmiş olduğumuz kargo firmasının sorumluluğu altındadır. Teslimat süresi bulunduğunuz yere göre değişiklik gösterilebilmektedir.
Teslim aldığım ürün hatalı/kusurlu, ne yapmalıyım?
Teslim aldığım ürün hatalı/kusurlu, ne yapmalıyım?
Teslim aldığınız üründe herhangi bir hata ya da kusur olması durumunda, teslim aldığınız tarihten itibaren 7 iş günü içinde firmamızla irtibata geçerek bildirimde bulunulması gerekmektedir. Ürünü teslim aldığınız şekilde anlaşmalı olduğumuz kargo şirketi ile karşı ödemeli olarak, faturasını da pakete ekleyerek geri gönderiniz. Tarafımıza ulaşan ürün gerekli kontrollerden geçtikten sonra, talebiniz doğrultusunda işlemleriniz yapılmaktadır.
Sitenizin güvenliği hakkında nasıl bilgi edinebilirim?
Sitenizin güvenliği hakkında nasıl bilgi edinebilirim?
ETBİS üyesiyiz. ETBİS üzerinden firma kaydımıza ulaşabilirsiniz. Sitemizin sipariş sayfalarında haberleşme 256 bit SSL ( Secure Socket Layer ) güvenlik teknolojileri kullanılarak sağlanmaktadır. Bu sayede girmiş olduğunuz kredi kartı bilgileri şifrelenerek bankanıza ulaşmaktadır. Bu sayfada adres çubuğunda https://... Şeklinde görünmektedir. Sitemizde bilgilerinizin güvenliğin sağlanması amacı ile 256 bit SSL koruma kullanılmaktadır.
Kredi kartı güvenliğini nasıl sağlıyorsunuz?
Kredi kartı güvenliğini nasıl sağlıyorsunuz?
Kredi kartı güvenliği öncelikle 3D Secure ( şifreli onay ) ile sağlanmaktadır. 256 bit SSL şifreleme teknolojisi ile bilgiler şifrelenerek bankanıza iletilmekte ve 3.şahısların erişimi engellenmektedir. Güvenli ortamda yapacağınız işlemlerde siz ve kredi kartını size tahsis eden banka haricinde hiçbir kurum/kuruluş ya da 3.şahıs bilgilerinize ulaşamamaktadır. Kredi kartı işlem sayfası kart bilgilerini doğrudan banka POS sistemine iletmekte ve işlem sonucu müşteriye bildirilmektedir. Kredi kartı bilgileri e-posta ya da benzeri yöntemlerle aktarılmamaktadır. Firma yetkililerimiz dahil olmak üzere bilgilerinize erişilmesi mümkün değildir.
Müşteri hizmetlerine hangi saatler arasında ulaşabilirim?
Müşteri hizmetlerine hangi saatler arasında ulaşabilirim?
Müşteri hizmetlerimiz: Hafta içi 09:00 / 17:30 saatleri arasında hizmet vermektedir. Cumartesi ve pazar günü müşteri hizmetleri telefon desteği bulunmamaktadır. Acil durumlarda arba@arba.com.tr adresine mail atabilirseniz, en kısa sürede sizinle irtibata geçilecektir.